צרו קשר
תמונה של פרסום בגוגל – איך להשתמש בו ביעילות?

פרסום בגוגל – איך להשתמש בו ביעילות? השימוש בפרסום בגוגל (Google Ads) עשוי להיות ההחלטה הרווחית ביותר שתעשו עבור העסק שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להשתמש בו ביעילות.

למה פרסום בגוגל? ובכן, אנשים משתמשים בגוגל כדי לחפש מידע 3.5 מיליארד פעמים ביום. כל חיפוש מציע לכם הזדמנויות להציג את המותג שלכם בפני משתמשים רבים יותר. המשמעות היא הגדלת הפניות, המרות ומכירות.

פרסום בגוגל כל המידע

פרסום בגוגל מאפשר לכם לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלכם, כאשר אנשים משתמשים במילות מפתח רלוונטיות כדי לחפש מידע כלשהו במנועי החיפוש. כאשר עושים זאת נכון, לפרסום הזה יש פוטנציאל להביא לכם המון לידים ומכירות.

איך הוא פועל

פרסום בגוגל הוא פלטפורמת פרסום מקוונת בתשלום, המוצעת על ידי גוגל. פרסום זה עובד כך:

כאשר אנשים מחפשים במנועי החיפוש ומשתמשים במילות מפתח, הם מקבלים על המסך דף ובו התוצאות שהעלה מנוע החיפוש (SERP). תוצאות אלה יכולות לכלול פרסומת בתשלום המטורגטת לאותה מילת מפתח.

עם זאת רכישת פרסום בגוגל לא בהכרח מבטיחה שהמותג שלכם אכן יופיע בדף הראשון במנוע החיפוש. אחרי הכול, סביר להניח שבתחום ה-Google Ads יהיו מתחרים רבים על אותן מילות חיפוש.

איך זה עובד?

פרסום בגוגל פועל לפי מודל של תשלום לקליק (PPC). זה אומר שמשווקים מטרגטים מילות מפתח ספציפיות בגוגל, ומעלים הצעות למילים אלה, תוך שהם מתחרים עם אחרים שמטרגטים את אותן מילות מפתח.

אתם יכולים לבחור בתשלום לפי ׳הצעות מקסימליות׳, או המקסימום שאתם מוכנים לשלם עבור מודעת הפרסום. לחילופין, תוכלו להגדיר תקציב יומי מרבי עבור מודעת הפרסום שלכם. כך שלעולם לא תוציאו יותר מהסכום הספציפי שקבעתם עבור מודעה זו ליום.

למעשה, למשווקים יש 3 אפשרויות תשלום עבור פרסום בגוגל:

  • עלות לקליק (CPC). הסכום שתשלמו כאשר המשתמש לוחץ על המודעה שלכם.
  • עלות לאלף (CPM). הסכום שתשלמו לכול 1000 הופעות של המודעה.
  • עלות למעורבות (CPE). הסכום שתשלמו כאשר משתמש יבצע פעולה ספציפית בעקבות המודעה שלכם (למשל יצפה בסרטון).

לאחר מכן, גוגל תיקח את אפשרות התשלום שבחרתם ותצמיד אותו להערכת הפרסום שלכם, מה שנקרא Quality Score.

סוגים של Google Ads

גוגל מציעה סוגים שונים של קמפיין פרסום שבהם תוכלו להשתמש:

  • Search campaign – קמפיין חיפוש מופיע כמודעת טקסט בדף התוצאות העולה בעקבות מילות המפתח שרשמו המשתמשים.
  • Display campaign – מודעת הפרום שלכם תוצג באתרים שונים בכול רחבי האינטרנט. למשל, באתרי צד שלישי, כווידאו ביוטיוב, בפלטפורמת האימייל של גוגל ועוד.
  • Shopping campaign – קמפיין קניות מאפשר לכם לקדם את המוצרים שלכם בצורה הרבה יותר ויזואלית. מודעות אלה יכולות להופיע כתמונות בדף תוצאות החיפוש ולקבל לידים מתאימים על ידי הצגת המוצר שלכם ישירות ללקוחות.
  • Video campaign – מודעות אלה מופיעות בתחילת הסרטונים ביוטיוב בצורת pre-rolls.
  • App campaign – מודעות המופיעות בפלטפורמות שונות במדיה במסגרת מסע פרסום ממוקד.
  • להתייעצות עם אייל קליין מומחה פרסום צרו קשר עוד היום.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

צור איתי קשר עוד היום

"*" אינדוקטור שדות חובה

רוצה לדבר ישירות? זמין גם בנייד 052-3423747

תוכן עיניינים