צרו קשר
,NUBV AK מומחה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית

רוב העסקים בימינו מודעים לחשיבות הרבה של התהליכים הדיגיטליים והנוכחות המקוונת. יחד עם זאת, יש עדיין חברות שמבצעות את השינויים הללו צעד אחד בכול פעם ללא אסטרטגיה ברורה. כדי להוביל בשוק התחרותי, לנצל את המגמות הנוכחיות ולהתכונן לחדשנות הבאה – בניית אסטרטגיה דיגיטלית היא הדרך הטובה ביותר להמשיך ולהתקדם.

בניית אסטרטגיה דיגיטלית

מושג זה מתייחס לתוכנית המשתמשת ביוזמות דיגיטליות כדי להשיג את יעדי העסק. לכאורה זה נראה פשוט אלא שבניית אסטרטגיה דיגיטלית אינה פשוטה כלל וכלל וכדי ליישם אותה בהצלחה, נדרשים מומחיות וניסיון. חוץ מזה, הגדרת האסטרטגיה תלויה במי שאתם שואלים. למשל:

  • מחלקת השיווק תראה את המושג בניית אסטרטגיה דיגיטלית במונחים של ערוצי אינטרנט, כמו מדיה חברתית ודוא״ל.
  • המחלקה הפיננסית תחשוב על בניית אסטרטגיה דיגיטלית כעל כלי הכנסה מקוונים.
  • מומחי ה-IT יתייחסו לאסטרטגיה כמשרתת את ניתוח הנתונים עבור צוות התפעול.

יישור כל המחלקות השונות הללו עם תוכנית דיגיטלית ועסקית אחת, הוא אתגר מורכב, ולרוב גם הסיבה לכך שעסקים לא מצליחים לעמוד ביעדים שלהם.

מהם היתרונות של יצירת אסטרטגיה ?

לבניית אסטרטגיה דיגיטלית מוגדרת וברורה לכול סוג של מיזם, יש יתרונות ברורים. כיוון שכלים דיגיטליים יכולים לשנות לגמרי את העסק, חשוב מאוד להתייחס אליהם כאל כלים מאפשרים. נהירה אחרי כל מגמה טכנולוגית עדכנית, אינה הדרך המומלצת והיא עלולה לגרום ליותר נזק מתועלת.

ולאחר שאמרנו זאת:

  • פיתוח ובניית אסטרטגיה דיגיטלית יכולים לעזור לכם לראות את התמונה הגדולה יותר, כדי לאתר היכן ניתן ליישם אפשרויות דיגיטליות כדי להרוויח יעילות ואפקטיביות.
  • ניתן להשתמש באסטרטגיה דיגיטלית כדי:
    • לצמצם את הבזבוז
    • לוודא שכל המחלקות מעודכנות
    • לעקוב אחר ההתקדמות
    • ולבצע התאמות נדרשות

אסטרטגיה דיגיטלית – מה היא כוללת?

תוכניות של אסטרטגיה דיגיטלית כוללות רכיבים שונים כמו:

פרסום – כאשר עסקים מספקים חומרים מטורגטים כדי למשוך לקוחות חדשים וכדי לעורר מעורבות של לקוחות חדשים. עסקים יכולים לשלם עבור פרסום באתרים מסוימים או לשלם למנועי חיפוש באמצעות pay-per-click.

שיווק דיגיטלי – הליך זה עושה את השימוש הטוב ביותר בטכנולוגיה כדי לשפר את המודעות למותג ולהגביר את מעורבות הלקוחות. המגזרים השונים של השיווק הדיגיטלי עשויים לכלול שיווק בדוא״ל, מדיה חברתית, שיווק תוכן ועוד.

אינטראקציה עם הלקוח – כאשר לעסק יש ערוצים פתוחים לאינטראקציה ולמשוב, הלקוחות יכולים לספק חוויה חיובית להפליא לכלל צוות שירות הלקוחות. בנוסף, אינטראקציה עם לקוחות יכולה לספק נתונים חשובים לשיפור המוצר ולטרגוט קבוצות ספציפיות.

מסחר אלקטרוני, E-Commerce – פלטפורמה המסייעת בקניה ומכירה של מוצרים ושירותים מקוונים. עסקים רבים מפתחים פלטפורמות E-Commerce כדי שלקוחות יוכלו לרכוש את המוצרים שלהם באופן מקוון.

אופטימיזציה למנועי חיפוש, SEO – דרך זו מסייעת לעסקים לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש כשגולשים מחפשים מידע עם מילות מפתח ספציפיות. תגים, קישורים ומילות מפתח הם חלק מהאסטרטגיה הדיגיטלית המגבירה את הנגישות והתנועה לאתר העסק. להתייעצות עם אייל קליין מומחה בבניית אסטרטגיה דיגיטלית צרו איתנו קשר עכשיו.

צריך ייעוץ או ליווי שיווקי לעסק שלך?

צור איתי קשר עוד היום

"*" אינדוקטור שדות חובה

רוצה לדבר ישירות? זמין גם בנייד 052-3423747